FAQ & contact

Contact

Veelgestelde vragen voor werkgevers

Vragen? Problemen? Onduidelijk hoe je te werk moet gaan? Gebruik de zoekbalk of de verschillende categorieën om een antwoord te vinden op al uw vragen.

Jobs

Hoe plaats ik een job online?

Eerst moet je een job aankopen (standaard of spotlight). Je kan er meteen verschillende aankopen, want hoe meer jobs je koopt, hoe interessanter de prijs. Het is niet verplicht de jobs meteen online te plaatsen. Je kunt dus perfect 40 jobs kopen en er slechts 5 meteen online zetten.

Daarna registreer je je of log je in.

Als je al een log in hebt en een nog openstaand saldo van jobs, dan zie je na log in meteen je saldo staan. Van daaruit kan je jobs online plaatsen.

Als je ingelogd of geregistreerd hebt, kan je in 1 beweging jobs meteen na de betaling online plaatsen.

Hoe voeg ik een logo toe aan een job?

Je kunt een logo toevoegen aan je bedrijfsfiche en dan wordt dit logo automatisch gebruikt bij elke nieuwe vacature. Je kunt echter wel per vacature het logo vervangen, indien gewenst.

Hoe kan ik mijn job offline halen?

Dat kan door in te loggen en naar “mijn vacatures” door te klikken. Daar kan je de vacature overal offline zetten.

Hoe kan ik mijn job verlengen?

Dat kan door in te loggen en naar “mijn vacatures” door te klikken, daar kan je de vacature verlengen.

Hoe kan ik een vroegere job opnieuw online plaatsen?

Dat kan op twee manieren. Ofwel log je in en klik je door naar “mijn vacatures”. Daar kan je per vacature een kopie maken van de vacature en die daarna posten.

Of je plaatst gewoon een nieuwe vacature. Via de stap “jobinhoud toevoegen” kan je kiezen voor een vroegere vacature en neem je er dus eigenlijk een kopie van.

Hoe kan ik de resultaten bekijken van mijn vacatures?

Dat kan, door in te loggen en door te klikken naar rapportering of via “mijn vacatures” per vacature door te klikken naar het rapport.

Hoe wijzig ik de tekst van een job die live staat?

Daarvoor log je in en gaat u naar “mijn vacatures”. Daar kan je per vacature de tekst aanpassen waar nodig.

Hoe weet ik hoeveel jobs ik nog kan publiceren?

Als je inlogt kan je meteen zien wat de status is.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden om een job te publiceren?

Dat kan via een gewone bankkaart, kredietkaart, overschrijving of via facturatie. In het geval van facturatie komt er een administratieve kost van 9 euro bij.

Mijn account

Hoe kan ik me registreren?

Dat kan via de knop “registreren”. Om gekoppeld te worden aan een bedrijfsaccount, moet je wel vragen aan de eigenaar van die account om je toe te voegen. Je kan ons daarvoor ook contacteren.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Dat kan door in te loggen en door te klikken naar “instellingen”.

Hoe pas ik mijn wachtwoord aan?

Door in te loggen en door te klikken naar “instellingen”. Ben je je paswoord vergeten, dan kan je steeds klikken op “wachtwoord vergeten” in het log in scherm.

Hoe voeg ik extra e-mailadressen toe aan onze bedrijfsaccount?

Dat kan, via je bedrijfsprofiel of tijdens de ingave van een nieuwe vacature.